Haláleset anyakönyvezése

A halálesetet az azt követő első munkanapon be kell jelenteni a haláleset helye szerint illetékes anyakönyvvezetőnél. A bejelentéssel egyidejűleg a bejelentőnek közölnie és igazolnia kell mindazokat az adatokat, amelyek az anyakönyvezéshez szükségesek. Az elhalttal egy lakásban élő vagy az elhalt hozzátartozója, illetőleg az jelenti be, aki a halálesetről tudomást szerez.

Illetékesség: a haláleset helye szerinti anyakönyvvezető.

A haláleset anyakönyvezéséhez szükséges okmányok:

  • · halottvizsgálati bizonyítvány
  • · az elhunyt személyazonosító igazolványa
  • · lakcímet és személyi azonosítót igazoló hatósági igazolványa
  • · az elhunyt születési anyakönyvi kivonata
  • · a z elhunyt családi állapotát igazoló okirat a (házassági anyakönyvi kivonat, a korábban

elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata, vagy elvált esetében jogerős bírói ítélet)

  • · az ÁNTSZ engedélye a halottvizsgálati bizonyítványon amennyiben a haláleset

intézményen kívül történt, és kérik az elhunyt hamvasztását

  • · nyilatkozat a temetés helyéről, módjáról
  • · a bejelentő személyazonosító igazolványa, lakcímkártyája

 Az eljárás illetékmentes.

Eseménynaptár

Légszennyezettségi adatok

2018.08.21. 23:00
aktuális érték* (μg/m3) határérték % -ban
CO 419 4
NO2 15 14
NOx 15 7
O3 74 41
NO 1 -
Szélirány ÉK
Légszeny-nyezettségi index Kiváló
Megfelelő
Szennyezett
Erősen szennyezett
* Utolsó 1 óra csúszóátlaga.

Gönyű kincsei

Kedves Látogató!

A zászlókra klikkelve 3 nyelven is megtekintheti Gönyű Község Önkormányzatának megbízásából készült "Gönyű kincsei" című kiadványunkat, ami szűkebb környezetünk nevezetességeit hivatott népszerűsíteni.

     

Erre a linkre klikkelve pedig megtekintheti a kapcsolódó videót

Együtt Európáért Alapítvány

RENDSZERINFORMÁCIÓ

A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!