Mobilizált Kormányablak - Gönyűn is

Tisztelt Gönyűiek!

 

Mobilizált kormányablakA Polgármesteri Hivatal udvarán, 2021. június 10-én, 8:30 és 11:30 között igénybevehetőek lesznek a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat szolgáltatásai, ahol - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:

  • személyi igazolvány igénylése
  • lakcímváltozás bejelentése
  • jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
  • parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
  • diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • útlevél igénylése
  • ügyfélkapu regisztráció

A mobilizált kormányablak (kormányablak-busz) egy mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről (a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről). A kormányablak-buszban egy időben két ügyintézö dolgozik. Amennyiben az adott ügytípus illetékköteles a helyszínen bankkártyás fizetésre van mód. Amennyiben az ügyfél nem rendelkezik bankkártyával, úgy a településen működő Postán van lehetöség csekkbefizetésre.

Hasznos információk

RENDSZERINFORMÁCIÓ

A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!